سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوره آموزش زبان آلمانی

دوره آموزش آنلاین زبان آلمانی از پایه تا پیشرفته ویژه بهار1400

 

پردیس فناوری کیش-کیش تک-سامانه مجازی رهیاران-رهیاران-عید نوروز-بهار 1400-قرن 22-نوبهار-بهاربونه-دوره زبان آلمانی-آموزش آنلاین زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی دغدغه نیست بلکه نیاز به کمی برنامه ریزی و همراهی دارد. در آموزش آنلاین زبان آلمانی  بهترین راه برای آموزش است ، بی تردید بهترین راه برای یادگیری آموزش زبان آلمانی، تقویت همه مهارت های شنیداری، نوشتاری، مکالمه، درک مطلب، خوانداری و… به صورت توام می باشد. به ویژه برای دوستانی که در محیط کارو همچنین افرادی که در حال مهاجرت هستند و نیازمند یادگیری زبان آلمانی هستند، توصیه می شود که همه مهارت ها را یکجا فرا بگیرند. برای افزایش سرعت دوستان در آموزش زبان آلمانی، کلاس آموزشی به شکل آنلاین برگزار می شود تا شما را از شرکت در هر کلاس دیگری بی نیاز کند.


 

کلاس های آنلاین :  دوره ها را گام به گام با ما تا سطح نهایی پیش ببرید. کلاس انلاین آموزش زبان آلمانی یکی از کارآمدترین روش های یادگیری زبان است که با توسعه فضای مجازی در سال های اخیر جایگاه خاصی پیدا کرده است. امکان مطالعه دروس در هر زمان، امکان ارتباط با استاد در هر زمان، صرفه جویی در وقت و هزینه، مناسب بودن برای افراد پر مشغله یا شاغل، مهمترین مزایای آموزش آنلاین زبان آلمانی است. برای این منظور میتوانید با کلیک بر روی گزینه شروع کلاس آنلاین ، از قیمت کلاس های آنلاین و نحوه برگزاری آنها باخبر شوید و در صورت تمایل با تکمیل فرم ثبت نام، در این دوره ها ثبت نام کنید. جلسه اول تمامی دوره ها به صورت نیم بها است و در جلسه اول تدریس زبان، سطح دقیق شما ارزیابی خواهد شد.

جهت ثبت نام با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما : 

تلفن : 02166176196       02166493527      09059626900

نشانی : بلوارکشاورز خیابان 16 آذر انتشارات دانشگاه تهران پلاک 54 طبقه5 واحد 9